نیا

بـــــــــــه سراغ من اگــرمی آیـــــی

 

نیـــــــــــــــــــا...

اعصـــــــــــاب ندارم.

توام گیــــرمیـــدی.

میــزنم شـــل وپلــــت میکنم....

بعد میگی طــــرف اخلاق نـــداره

وااااااااالللللللللااااااااآرام



نظرات شما عزیزان:

aryana
ساعت16:57---10 آذر 1394
خیلیییییییییییییییییییییییییی
خوب بود


سردار پیمان
ساعت11:37---28 آبان 1394

پاسخ:تشکــــــــــــــــــــــــــــر


مصطفی
ساعت20:13---10 مهر 1394
سلام وبسایت جالب با مطالب خوبی داری به منم سر بزن
پاسخ:ممنوووووووون چشم


شبنم
ساعت12:43---19 مرداد 1394
خواستم بیام
خودت گفتی اعصاب نداری
دیگه نمیام
.
.
.
وبلاگ قشنگی داری.موفق باشی گلم


محدثه گلی
ساعت13:47---3 مرداد 1394
جایی برای رفتن یعنی خانه، کسی برای دوست داشتن یعنی خانواده
و داشتن این دو یعنی نعمت!

.. به منم سر بزن عزیزم


DIANA
ساعت12:39---31 تير 1394
سلاممممممم به خوشگل ترین دختر ایرانی.....حالت چه طوره?


اجی خدا رو شکر پیدات کردم....می دونی ادرس وبتو گم کرده بودم ...خیلی ناراحت بودم.....الان دیگه پیدات کردم......دلوم برات تنگ شده اجی جونننننننن...


عزیز دلم دوباره میام خبرتو میگیرم ...خداحافظت
پاسخ:سلاااااااااااااااااااام عزیززززززززززززززززززززززززززم منم نبودم ی مدت رفته بودم مسافرت دل منم برات تنگیده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 22 تير 1394برچسب:, | 11:18 | نويسنده : شبنم |