توجــــــــــــــــــــــــــــه

توووووووووووووجه
گمشده ؛
پسری
دارای چشم هایی رنگي
مدل مو ازینا که وسطش هست ، بغلاش نیس
دارای ته ریش
خيلی مردونه ,قد بلند
ته صداشم خستــس
ازین ادکلن تلخا ام میزنه همیشه
پیراهن مردونه بپوشه تا ته دکمه هاشو میبنده از این نگاه جذابا که یهو خشن میشه..
مال منه ... آقامونه^_^
هر کی پیداش کرد بیاره پسش بده !
ماله مردم خوردن نداره !
اگه خودشم زیر بار نرفت دروغ میگه ،ماله منه
بزنین تو دهنش
به زور بیارینشخنده



نظرات شما عزیزان:

بهنام
ساعت16:05---8 دی 1394
بـــرای فـــرامـوش کــردنــَـت ، هـَــر شــَـب آرزوی آلـزایـمـــر مـی کنـــَـم …

خــوش بــه حــالِ تـو …
کــه وقتــی ” او ” آمـــد .. بـدونِ هـیـــچ دردِ ســَــری ،
فـــرامــوشـــَـــــم کـــَــردی …!!

.

.

.

امروز روز آخر است..
فراموشت میکنم!
دیروز هم روز آخر بود ..
هر روز من
به بهت زدگی می گذرد..
من هر روز فراموشت می کنم..
اما چه فایده که با هر طلوع خورشید
دوباره تمام من میشوی…
مرگ هم تو را از خاطرات و ذهن من پاک نخواهد کرد..


jefy
ساعت23:09---19 آذر 1394
مژدگونی رو حاضر کن آدرسم اس کن کمربندم بذار پشت در که بیارمش....
پاسخ:حاضره بیااااااارش


jefy
ساعت22:55---17 آذر 1394
بابا این دیگه کیه همش غش میکنه از حال میره و ازت میترسه تو خونه نه قندی نه شکر نه شکلاتی نه نباتی نمونده از بس بهش آب قند دادم
پاسخ:ههههههههخخخخخ اگه اینطوریه بفرستش بره خو خخخ


jefy
ساعت17:02---17 آذر 1394
چیکارش کردی بنده خدا تا اسمتو میارم جیغ میکشه و نفسش بند میاد....
درضمن مژدگونی توپ بده امونتی تو تحویل بگیر
پاسخ:خخخخخخخ چشم شمابیارش منم مژدگونیتومیدم


jefy
ساعت9:35---17 آذر 1394
فک کنم من امروز طرفای ظهر دیدمش داشت تو خیابون شیطنت میکرد با دخترا... خخخخخخخخخخ
پاسخ:میزدی توسرش می اوردیش خووووو


خودم
ساعت9:43---14 آذر 1394
دنبال من میگردی ..سلام وب زیبایی داری
پاسخ:بابا اعتمادبه سقـــــــــــــــــــــف


✘☜آتـــــــــرا☞✘
ساعت20:59---13 آذر 1394

khkhkh...manam y gomshode ba in moshakhasat daram
پاسخ:نخیلم ازاینا فقط واس ماس.ینی کلیش ماس ماس



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 10 آذر 1394برچسب:, | 16:36 | نويسنده : شبنم |